BERANG Tindakan Isteri Pakai Jubah "Melekat" , Suami Tumbuk Muka, Pukul Hingga Lebam!

Portal Perkongsian Tips, Maklumat, Info Semasa dan Berita Terkini.

Close

BERANG Tindakan Isteri Pakai Jubah "Melekat" , Suami Tumbuk Muka, Pukul Hingga Lebam!

Info dan Berita ini dibawakan oleh InfoDalamTalian.Blogspot.Com


Pertelingkahan Sepasang suami isteri sama ada jubah dipakai wanita itu menepati syariat Islam atau tidak akhirnya berakhir dengan kekasaran apabila si isteri di tumbuk di muka juga di pukul dengan penyangkut baju hingga cedera.
Kejadian beraku di rumah pasangan itu di Setapak di sini kira-kira jam 8.30 malam kelmarin,ketika kedua-duanya bersiap untuk makan malam.
 Menurut sumber sebelum kejadian si suami mengajak isterinya makan diluar ,namun apabila si wanita itu mengenakan sehelai jubah,lelaki terbabit meminta menukar kepada pakaian lain.

‘Lelaki itu berpendapat jubah yang dipakai isterinya ketat dengan kain melekat pada tubuh.Jadi ia tidak menutup aurat dan tidak menepati syariat Islam.

‘’Bagaimanapun si isteri enggan menukar pakaian itu kerana berpendapat jubbah yang dipakainya basa sahaja dan sudah menutup aurat,katanya ketika dhubungi semalam.

Sumber itu berkata bermula hanya dengan perang mulut si suami akhirnya gagal mengawal kemarahan lalu menumbuk muka isterinya beberapa kali.

‘’Tidak cukup dengan itu dia turut memukul badan mangsa dengan penyangkut baju hingga wanita itu cedera di mulut dan lebam dibadan .

Mangsa yang cedera mendapat rawatan diklinik berhampiran sebelum membuat laporan polis mengenai kejadian itu di Balai Polis Setapak. 


Gambar patung sekadar hiasan
KLIK "LIKE" Untuk Menyatakan Sokongan Anda Kepada Adik Muhammad Firdaus