BONGKAR! Video Bukti Bahawa Tiada Kapal Terbang Melanggar WTC Pada 9/11....SHARE!

Portal Perkongsian Tips, Maklumat, Info Semasa dan Berita Terkini.

Close

BONGKAR! Video Bukti Bahawa Tiada Kapal Terbang Melanggar WTC Pada 9/11....SHARE!

Info dan Berita ini dibawakan oleh InfoDalamTalian.Blogspot.Com



Banyak pengkaji kekal ragu-ragu bahawa serangan yang dilancarkan ke atas Amerika Syarikat pada 11 September 2001 adalah sebenarnya bukan hasil daripada pengganas , tetapi rancangan kerajaan yang kompleks. Baru-baru ini ditemui dalam video hari itu adalah bukti yang tidak dapat disangkal yang menunjukkan bahawa apa yang kita lihat di TV hari itu, adalah satu penipuan yang besar .

Dilihat dalam klip adalah dua aspek yang menunjukkan bahawa apa yang kita lihat , kemungkinan besar tidak berlaku. Pertama sekali , pesawat menembusi sisi bangunan WTC dengan mudah sebelum meletup di dalam. Sebagai pencipta nota video, sayap kapal terbang rapuh tidak mungkin mampu menembusi keluli yang tebal dan konkrit bertetulang seperti pada klip.
Seterusnya dalam senarai itu adalah sesuatu yang tidak mungkin boleh dipertikaikan. Ditunjukkan dalam gerak perlahan, sayap pesawat , sebelum datang menembusi bangunan itu, seolah-olah melalui di belakang sebuah bangunan yang agak jauh di latar belakang kedua-dua menara. Adalah jelas bahawa kemalangan itu adalah hasil daripada grafik komputer yang berlaku akibat gangguan semasa proses penciptaan video
Apa yang anda semua fikirkan - konspirasi yang lebih mengarut atau bukti yang tidak dapat disangkal ? Sila nyatakan pendapat anda di ruangan komen di bawah. Jangan lupa kongsikan di Facebook. Dedahkan kebenaran ini kepada dunia. SHARE!

kredit:http://inisemuakonspirasi.blogspot.com/
KLIK "LIKE" Untuk Menyatakan Sokongan Anda Kepada Adik Muhammad Firdaus