MESTI TENGOK! Panggilan Hangit HOT FM Kepada Isteri Nor Farhan Dikatakan Melampau

Portal Perkongsian Tips, Maklumat, Info Semasa dan Berita Terkini.

Close

MESTI TENGOK! Panggilan Hangit HOT FM Kepada Isteri Nor Farhan Dikatakan Melampau

Info dan Berita ini dibawakan oleh InfoDalamTalian.Blogspot.Com



Rasanya semua antara kita sangat tahu pasal panggilan hangit HOT FM kan. Perkara tersebut sememangnya menggelikan hati, namun kadang-kadang boleh membawa kemarahan sesetengah pihak.

Itulah yang berlaku terhadap panggilan hangit HOT FM terhadap isteri pemain bola sepak negeri Terengganu, Nor Farhan. Di mana panggilan hangit tersebut dianggap melampau oleh peminat-peminat mereka.

Di awal panggilan hangit tersebut, seorang wanita mengenalkan dirinya sebagai Lina di mana dia mengadu kepada isteri Norfarhan (kak Su) kononnya dia telah 2 minggu dihamilkan oleh Norfarhan. Malangnya si pengadu berkata, Norfarhan enggan bertanggungjawab.

Walaubagaimana pun, Isteri Norfarhan hanya bernada tenang menjawab panggilan Lina sambil mempelawa Lina membuat pemeriksaan di klinik. Dalam pada itu, kak Su turut mengajak Lina berjumpa dengannya.

Kemudian datang seorang lelaki, iaitu abang kepada Lina ketika mereka sedang berbicara yang datang dengan panas baran dan mengamuk.

Di akhir panggilan hangit tersebut, abang Lina berkata yang "Rafli" telah mengenakannya sambil mengucapkan Selamat Hari Jadi kepada Kak Su. 

Berikut antara komen-komen peminat yang marah dengan panggilan hangit tersebut.

KLIK "LIKE" Untuk Menyatakan Sokongan Anda Kepada Adik Muhammad Firdaus