PANAS! Airport Kota Bharu Pula Jadi Sasaran Kritikan PEDAS Chef Wan!

Portal Perkongsian Tips, Maklumat, Info Semasa dan Berita Terkini.

Close

PANAS! Airport Kota Bharu Pula Jadi Sasaran Kritikan PEDAS Chef Wan!


Info dan Berita ini dibawakan oleh InfoDalamTalian.Blogspot.Com

KLIK untuk besarkan gambar

KECOH di media sosial Datuk Chef Wan mengenai post nya di laman sosial nya yang dikatakan mengritik kemudahan awam di Lapangan Terbang Kota Bharu.

Pelbagai komen di wall laman sosial Chef Wan dan pelbagai pendapat diajukan mengenai apa yang di tulis oleh Che Wan ada yang setuju dengan pendapat Chef Wan dan ada pula yang tidak setuju dan mereka menganggap Chef Wan mengina Airport terbabit.

Namun Chef Wan tidak melatah namun sedikit emosi dengan segala komen negatif pengikut laman sosial nya kerana bagi nya itu adalah pendapat diri nya, tak salah beliau menegur untuk kebaikan.

” ni nampak otak kurang cerdik.Dia tak tahu ke kita cerita bukan sebab kita ni rajin ke malas ke naik tangga tetapi mahu kemudahan airport yg sempurna untuk kemudahan orang ramai seperti yg ramai yg memberi pandangan disini…Tiba2 rasa defensive pulak dan merapu kisah dia mengandung la mcm kita ni kisah hal dia nak turun naik tangga…Nasihat saya jika kurang faham bila org bercerita dan tidak cerdik duduk diam2 jgn comment nampak sangat kebodohan beliau…This is the kind of mentality orang Melayu yg saya selalu perkata kan susah nak berubah dan forever on the negative side.Saya baca comment dia pun saya nak gelak kebodohan beliau.Tak la bodoh sombong pulak pandangannya. ”

Apa-apa pun itu hanya lah pendapat setiap orang berhak menyuarakan segala pendapat mereka, jika tiada kritikan mungkin sampai bila-bila lah keadaan tidak akan berubah, kritik untuk kebaikan memang tidak salah, lapor Suara.TV.
KLIK "LIKE" Untuk Menyatakan Sokongan Anda Kepada Adik Muhammad Firdaus