PENDEDAHAN EKSLUSIF: Kedai Servis Kereta Penipu Di Kajang! (4 Gambar)

Portal Perkongsian Tips, Maklumat, Info Semasa dan Berita Terkini.

Close

PENDEDAHAN EKSLUSIF: Kedai Servis Kereta Penipu Di Kajang! (4 Gambar)

Info dan Berita ini dibawakan oleh InfoDalamTalian.Blogspot.Com



Pagi tadi saya hantar kenderaan saya untuk di buat servis tukar timming belt .. macam biasa lah .. masa tengah servis macam macam lah yang dikatanyer sakit... dan antaranyer disuruh tukar power stering kid sebab power stering bocor katanyer....ok lah.. suruh pomen buat sekali... 

Bila dah siap.. bawa kereta balik rumah rupernyer bertambah teruk.. Hantar semula ke workshop dan tanya kenapa bertambah teruk kereta saya... Pomen kata kena buang angin dalam minyak power stering tu... 




Tapi apa yang saya lihat ialah.. ruper nyer power stering saya elok tapi di tukar dengan yang rekon (kereta potong).. setelah saya perhatikan ruper nyer ada tanda cat berwarna biru muda bermakna barang potong kereta... 

Saya arahkan pomen tu pasang semula power stering kepunyaan saya, dan lepas pasang baru lah ok seperti sedia kala... 

Nasihat saya kepada penduduk sekitar Kajang., berhati hati bila servis kenderaan anda di Kedai ini....nama kedai Mine Auto And Tyre Services Sdn Bhd di Prima Saujana Kajang... - Sumber Daily Traffic Report

SHARE info ini supaya tiada lagi yang menjadi mangsa!
KLIK "LIKE" Untuk Menyatakan Sokongan Anda Kepada Adik Muhammad Firdaus