Alhamdulillah, Lagi Artis Berhijrah: Kini Giliran Pelakon Cantik, Umie Aida!

Portal Perkongsian Tips, Maklumat, Info Semasa dan Berita Terkini.

Close

Alhamdulillah, Lagi Artis Berhijrah: Kini Giliran Pelakon Cantik, Umie Aida!

Info dan Berita ini dibawakan oleh InfoDalamTalian.Blogspot.Com



Alhamdullilah di bulan ramadhan yang mulia dan penuh keberkatan ini,satu persatu selebriti terkenal negara mula berhijrah menutup aurat.Sebagai peminat kita hendakalah memberi semangat kepadanya untuk terus istiqamah dalam penghijrahannnya tersebut.Tak perlulah kita persoalkan kenapa dan lain lain lagi.
Umie Aida berkata beliau kini sudah berhijrah dan lebih tenang memakai hijab secara penuh selain ianya lebih selesa & seronok.

“Penyertaan saya dalam kelas agama sejak tahun lalu banyak membuka hati dan mata membuat keputusan ini. Saya bukan saja tenang apabila bertudung, malah imej ini membuatkan saya jadi seronok dan selesa. Perasaan jatuh cinta untuk memakai tudung itu semakin menebal”

Umie Aida turut menambah yang Ramadhan menjadi satu dorongan kuat buat dirinya untuk terus bertudung dan tidak takut akan rezeki apabila tampil dengan imej baru ini.

“Ketika menunaikan solat tarawih, perasaan hendak memakai tudung bertambah. Tak lengkap hari tanpa mengenakan tudung. Jadi, saya rasa sudah tiba masanya untuk saya berimej begini dan saya sudah bersedia 100 peratus”
“Dalam soal rezeki, saya tak takut dan risau biarpun sudah bertudung. InsyaAllah, ia tidak akan menyekat rezeki saya. Apabila saya sudah rasa cinta untuk menutup aurat, perasaan itu mengatasi segala-galanya,” tambah Umie Aida lagi. - Rotikaya
KLIK "LIKE" Untuk Menyatakan Sokongan Anda Kepada Adik Muhammad Firdaus