TERBONGKAR! Cerita Sebenar #MH370 Ditemui TERHEMPAS di Tukun Perak

Portal Perkongsian Tips, Maklumat, Info Semasa dan Berita Terkini.

Close

TERBONGKAR! Cerita Sebenar #MH370 Ditemui TERHEMPAS di Tukun Perak

Info dan Berita ini dibawakan oleh InfoDalamTalian.Blogspot.Com



Heboh media sosial apabila tersebarnya berita penemuan bangkai Pesawat MH370 di sebuah kawasan di Pulau Perak. Salinan mesej yang tersebar seperti dibawah:

MH 370 dah dijumpai di kawasan Pulau Perak.Semua mati..Pukul 11 member saya akan confirmkan sekali lagi.Skrg semua aset TLDM digerakkan ke sana.. Al Fatihah... MH 370 disyaki di hijack berpatah balik menujuk ke Phuket terhempas di Tukun Perak diantara perairan langkawi dan lautan andaman selatan Thailand. Maklumat masih di rahsiakan utk pasukan keselamatan saja Ikut member saya TLDM melalui sonar jumpa bangkai kapalterbang dan cebisan pesawat.Dia org juga nampak ada mayat pakai life jaket terperangkap dlm pesawat... Belum dapat disahkan...pukul 6 pagi tadi semua kapal laut dan kapal terbang dikerahkan ke sana.. Dia org jumpa pukul 6.50 ptg semalam..Lepas tu cuaca gelap.Malam tadi dia org terbang semula kawasan tu tapi cuaca gelap...Pukul 6 pagi tadi semua kapal terbang dan kapal dikerahkan ke tempat tersebut... Bila TUDM plot balik tpt tsbt, kawasan tu dlm perairan Indon.Antara Tukun Perak dgn Acheh... Insyallah kalau betul hari ni kita akan dpt tahu sesuatu yg positif... Wallahualam... copy paste dr group w/up ATM&PDRM. Baru 5 minit tadi astro awani kata akan menghentikan semua rancangan berbentuk hiburan bagi menghormati insiden ni... 99% ketepatan berita ini Adalah benar #‎MH370 #‎PrayForMH370 MH 370 Copy paste untuk makluman .
Walau bagaimanapun, melalui hasil carian kami, berita itu ternyata PALSU dan sebenarnya sudah tersebar pada bulan Mac lagi sejurus selepas kehilangan pesawat MH370 dilaporkan kepada umum.


Berita ini adalah satu lagi rekaan konspirasi oleh orang yang tidak bertanggungjawab. -Tengoktvonline
KLIK "LIKE" Untuk Menyatakan Sokongan Anda Kepada Adik Muhammad Firdaus