PUNCA NEELOFA NEKAD BERTUDUNG? HIDAYAH SELEPAS SAHUR?

Portal Perkongsian Tips, Maklumat, Info Semasa dan Berita Terkini.

Close

PUNCA NEELOFA NEKAD BERTUDUNG? HIDAYAH SELEPAS SAHUR?

Info dan Berita ini dibawakan oleh InfoDalamTalian.Blogspot.Com



Isu pelakon dan pengacara jelita Neelofa atau nama sebenarnya Noorneelofa Mohd Noor yang kini sudah bertudung nampaknya masih belum reda. Ramai yang tertanya-tanya apakah punca Neelofa bertudung? Adakah kerana putus cinta dengan Hans Isaac? Atau ada sebab lain…?

Memetik sumber berita, Neelofa menyatakan penghijrahannya itu tidak dipengaruhi sesiapa. Malah ia datang sendiri menerusi hatinya. Neelofa yang kini bertugas sebagai pengacara program Nona dan MeleTop turut menyifatkan penghijrahannya itu adalah ikhlas dan tiada paksaan.

Neelofa menjelaskan, dia nekad berhijab selepas bersahur pada hari pertama Ramadan. Neelofa berkata menerusi laporan myMetro, dia bersyukur kerana apa yang dia inginkan selama ini dapat juga direalisasikan dengan sempurna.

“Walaupun pernah terbit rasa ragu tapi inilah yang saya ingin dan syukur ruang itu diberikan dengan baik untuk saya berhijab. Insya-Allah ini adalah diri saya sekarang dan Neelofa yang baru. Saya berharap dan yakin peminat akan menerima saya seadanya malah mereka adalah pemberi semangat buat saya,” katanya.

Kredit: ammboi.com
KLIK "LIKE" Untuk Menyatakan Sokongan Anda Kepada Adik Muhammad Firdaus