PANAS! Isu Dakwaan Pukul Isteri di Khalayak, Ini Penjelasan Sebenar Awie!

Portal Perkongsian Tips, Maklumat, Info Semasa dan Berita Terkini.

Close

PANAS! Isu Dakwaan Pukul Isteri di Khalayak, Ini Penjelasan Sebenar Awie!

Info dan Berita ini dibawakan oleh InfoDalamTalian.Blogspot.Com


Jumaat yang lalu, ruangan hiburan akhbar Berita Harian melaporkan seorang penyanyi rock terkenal Malaysia memukul isterinya di hadapan sebuah bank di Ampang kerana berlaku salah faham di antara mereka berdua yang dikatakan bermula sejak dari rumah. Baca Sini

Spekulasi mula timbul apabila salah seorang forumer yang mendakwa dirinya mempunyai saudara yang bekerja di bank berkenaan menyaksikan lelaki berkenaan memukul isterinya itu adalah Awie.

Namun, Awie menafikan dirinya terlibat dengan insiden tersebut dan menganggap apa yang dibualkan oleh orang ramai itu hanyalah fitnah semata-mata.

Dipetik dari mStar Online:

“Saya tak mahu komen tentang perkara ini. Kalau betul saya penyanyi rock yang dikatakan telah pukul isteri, buktikan dahulu. Apabila ada bukti, baru saya akan jelaskan”

“Ini masalah rumah tangga saya dan saya tidak mahu cerita tentang perkara ini dan buat masa sekarang saya anggap perkara ini adalah fitnah,“ jelas Awie.

“Apa yang saya mahu katakan di sini, sebagai manusia kita semestinya tidak terlepas melakukan kesilapan,” tambah Awie lagi. Ada makna tersiratkah?
KLIK "LIKE" Untuk Menyatakan Sokongan Anda Kepada Adik Muhammad Firdaus