PANAS! Isu Ceramah Ustaz Don Daniyal : Ini Respons Ustaz Mustaffa Kamal!!

Portal Perkongsian Tips, Maklumat, Info Semasa dan Berita Terkini.

Close

PANAS! Isu Ceramah Ustaz Don Daniyal : Ini Respons Ustaz Mustaffa Kamal!!

Info dan Berita ini dibawakan oleh InfoDalamTalian.Blogspot.Com


USTAZ MUSTAFFA KAMAL JAWAB ISU VIDEO KOMPILASI HADIS PALSU DAN PENDUSTAAN USTAZ DON DANIYAL | Video yang disebarkan Nur Puteri Dayana yang bertajuk KOMPILASI HADIS PALSU DAN PENDUSTAAN DON DANIYAL mendakwa Ustaz Don Daniyal berdusta dan menyebarkan hadith palsu dalam ceramahnya.


Namun, ia menjadi isu besar apabila terdapat campurtangan dari Wardina Safiyyah yang menegur Ustaz Don Daniyal secara terbuka di laman facebook dan mendapat pelbagai reaksi dari pengguna-pengguna laman sosial.

Apa pula kata Ustaz Mustaffa Kamal?

Jom kita baca.

"Orang bertanya tentang Ustaz Don pada ustaz. Ustaz kata " Ustaz Don lebih alim daripada ustaz. Mengenai cerita yang diceritakan oleh Ustaz Don memang ada dalam kitab2 lama, ustazpun ada baca kisah tu tercatat dalam kisah2 aulia, jangan cepat kata cerita palsu,lagipun kisah2 orang soleh yg utamanya kita ambil iktibarnya.Cukuplah anta cari kitab2 yg dikarang oleh Syeikh Abdul Ar Rahim Fathoni dan Syeikh Uthman bin Hassan.InsyaAllah ada kisah ini dalam kitabnya.Kedua2 ulama ini orang soleh dan nak karang kitab solat taubat dan sunat hajat sbb tu kitab mereka ada barakahnya".
"Ustaz tak berani nak tuduh orang sembarangan apatah lagi ustaz tahu keadaan ustaz yg jahil, Siapa yg kata pada ustaz Don tu, dia tu org alim ke".
Jawabnya "Dok lah malas nak kabar la ustaz".
"Kalau macam tu jgn kabor ke ustaz sbb ustaz tak nak tahu".

USTAZ MUSTAFFA KAMAL JAWAB ISU VIDEO KOMPILASI HADIS PALSU DAN PENDUSTAAN USTAZ DON DANIYAL
KLIK "LIKE" Untuk Menyatakan Sokongan Anda Kepada Adik Muhammad Firdaus