LELAKI BUTA DITAMPAR 2 KALI KERANA TERABA ISTERI ORANG!!

Portal Perkongsian Tips, Maklumat, Info Semasa dan Berita Terkini.

Close

LELAKI BUTA DITAMPAR 2 KALI KERANA TERABA ISTERI ORANG!!

Info dan Berita ini dibawakan oleh InfoDalamTalian.Blogspot.Com

‘Memang saya buta’

Serdang: “Saya tergamam apabila tiba-tiba ditampar seseorang. Bukan sekali, tetapi dua kali dilempang di pipi kanan dan kiri,” kata seorang lelaki buta yang dituduh mencabul isteri orang di sebuah pangsapuri di Serdang, di sini, Sabtu lalu.

Dalam kejadian 9.30 malam itu, mangsa yang hanya mahu dikenali sebagai Nik, 32, menaiki tangga menuju ke kediamannya di tingkat empat pangsapuri. 

“Ketika itu, saya baru baru pulang dari tempat kerja. Seperti biasa, saya berjalan sambil berpaut pada besi di tepi tangga itu. 

“Tangan kanan saya memegang tongkat, manakala tangan kiri meraba besi di tepi tangga itu. Bagaimanapun, saya rasa seperti tersentuh seseorang. Saya mahu meminta maaf, namun saya tidak mendengar suara sesiapa ketika itu,” katanya.

Dia yang bekerja sebagai juru urut di Kompleks Kejiranan Putrajaya terus pulang ke rumahnya. - Harian Metro
KLIK "LIKE" Untuk Menyatakan Sokongan Anda Kepada Adik Muhammad Firdaus