(VIDEO) 'Spec' Patah, Lelaki Cina Maki Hamun Kakitangan Jusco Bukit Tinggi!

Portal Perkongsian Tips, Maklumat, Info Semasa dan Berita Terkini.

Close

(VIDEO) 'Spec' Patah, Lelaki Cina Maki Hamun Kakitangan Jusco Bukit Tinggi!

Info dan Berita ini dibawakan oleh InfoDalamTalian.Blogspot.Com
Satu video yang memaparkan seorang lelaki cina bertikam lidah dengan seorang lelaki melayu yang dipercayai kakitangan Jusco Bukit Tinggi.

Video kejadian yang berlaku pada 29 June itu mula viral di Facebook yang dimuat naik oleh pengguna Facebook bernama Ai Khim. 

Dari pemahaman My Media Hub, lelaki cina ini datang ingin membayar tiket (tak pasti tiket apa), namun hasratnya itu gagal bilamana tiketnya itu telah melebihi had masa yang ditetapkan. 

Lelaki cina itu mula menjerit apabila cermin matanya jatuh dan patah akibat ditolak oleh lelaki melayu terbabit. Lelaki melayu itu mendakwa dia bertindak sedemikian kerana merasa terancam dengan lelaki cina terbabit yang semakin dekat dengannya.

Ekoran dari kejadian itu, lelaki cina ini terbabit terjerit-jerit ingin bertemu dengan manager lelaki melayu itu.

VIDEO SEKERAT
Video yang dimuat naik oleh Ai Khim ini tidak dapat membuktikan siapa yang sebenarnya bersalah dalam hal ini kerana tiada rakaman penuh. Video yang dimuat naik hanya menunjukkan lelaki cina tersebut memaki hamun lelaki melayu berkenaan dengan kata-kata kesat sekaligus ingin menunjukkan bahawa lelaki melayu itu yang bersalah.

Atas dasar enggan memanjangkan masalah, lelaki melayu itu mengalah dan mahu menggantikan kembali cermin mata lelaki cina itu. Tetapi lelaki cina itu meminta satu set cermin mata yang baru berharga RM500 biarpun  hanya bingkai cermin mata saja yang patah. - My Media Hub
KLIK "LIKE" Untuk Menyatakan Sokongan Anda Kepada Adik Muhammad Firdaus